Ogłoszenie

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
Przeglądając forum proszę się upewnić że wchodzi się na http://www.vocalotopia.pun.pl/forums.php zamiast na http://www.vocalotopia.pun.pl/ - forums.php na końcu adresu jest ważne, dla prawidłowego wyglądu strony.

#1 2013-01-19 11:40:32

 Canzolicious

Królowa Kóz

Zarejestrowany: 2013-01-18
Posty: 17
Punktów :   

Regulamin Forum

Regulamin Forum

Regulamin Forum Vocalotopia.pun.pl
http://img233.imageshack.us/img233/5640/rregu.png



I. Zasady ogólne


1. Rejestrując się na forum, użytkownik okazuje akceptację warunków regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Zakłada się również że rejestracja jest dobrowolna i nieprzymuszona.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od ponoszenia kary za złamanie któregoś z jego punktów, ponieważ jego nieznajomość sama w sobie jest łamaniem jego postanowień.

3. Regulamin tyczy się wszystkich użytkowników w ten sam sposób, obowiązuje równość wobec zasad.

4. Administracja forum vocalotopia.pun.pl ma zatem prawo do dawania ostrzeżeń użytkownikom, cenzurowania lub usuwania ich postów, a nawet banowania użytkowników w przypadku nie przestrzegania zasad.

5. Językiem obowiązującym na forum jest polski. Nie używamy w wypowiedziach nie cytowanych innych języków, chyba że w postaci pojedynczych zwrotów lub zdań. Pisząc na forum winno się stosować do zasad ortografii i interpunkcji oraz używać stosownego słownictwa, więc żadnych wulgaryzmów.

6. Przed założeniem nowego tematu należy się upewnić że nie istnieje już podobny. Gdy takowego się nie znajdzie można śmiało założyć swój.

6.1. Nowe tematy mogą zakładać tylko użytkownicy z liczbą postów większą niż 25.

7. Niepotrzebne, nic nie wnoszące posty, także dwa pod sobą, będą kasowane. Wyjątkiem są posty administracji, gdzie nowy post jest konieczny by zwrócić na coś uwagę, przykładowo na zmianę w regulaminie.

8. Administracja Vocalotopii może w każdej chwili wprowadzić zmiany w regulaminie, ale zawsze ma obowiązek poinformować o tym użytkowników w odpowiednim poście - informując co dokładnie zostało zmienione/dodane.

9. Używanie kolorów w postach to przywilej administracji i moderacji. Normalni użytkownicy nie mogą ich używać.

II. Treści Zabronione


1. Treści zabronione to między innymi:

  • Pornograficzne i drastyczne treści. Można natomiast lekko zabarwione erotycznie treści, ale należy użyć tagu spoiler i napisać że zamieszcza się treści tego typu.
  • Treści rasistowskie i wzywające do nienawiści i nietolerancji.
  • Dyskusje prowadzone w wątkach, nie mające związku z tematem.
  • Linki do własnych stron o podobnej tematyce.
  • Posty pisane w celu wywołania kłótni czy też obrażające pośrednio czy też bezpośrednio któregoś z użytkowników, nawet jeśli w żarcie.
  • Posty z ogromną ilością emotikon. Jedna wystarczy, a zazwyczaj i tak psuje cały odbiór wypowiedzi.
  • Treści propagujące piractwo. Linki do nielegalnego oprogramowania.
  • Treści utrudniające przeglądanie forum - pisanie całych postów ogromną lub bardzo małą czcionką, kursywą i tym podobne. Można tego używać tylko do podkreślenia fragmentów tekstu, na które chce się zwrócić uwagę. Nie można wstawiać grafik, które powodują nieprawidłowe wyświetlanie strony. Maksymalne wymiary obrazka, który można wstawić do postu to: 500 pikseli szerokości i 500 pikseli wysokości, nie większe niż 500 kB.
  • Treści nakłaniające użytkowników do łamania ustalonych zasad.

III. Profil


1. Każdy użytkownik może mieć wyłącznie jedno konto.

2. Dwie osoby korzystające z jednego komputera powinny zgłosić ten fakt przy rejestracji, by uniknąć nieprzyjemnych nieporozumień.

3. Konta nieaktywne przez trzy miesiące mogą zostać skasowane tak samo jak konta na których przez miesiąc od rejestracji nie pojawią się posty. Miesiąc = 30 dni.

4. Avatarek powinien być kwadratem, nie większym niż 150x150 pikseli i 100 kB.

5. Sygnaturka, całościowo, licząc tekst i obrazek może mieć 250 pikseli wysokości i 500 długości.



IV. Kary


1. Za złamanie jakiegokolwiek punktu regulaminu otrzymywane jest ostrzeżenie słowne, notka admina w profilu użytkownika. Do pięciu razy, bo po pięciokrotnym zignorowaniu upomnienia następuje banicja, w zależności od powagi przewinienia tymczasowa lub stała.

2. Niepoprawne treści będą kasowane, tak samo jak multikonta.

3. Informacje i zażalenia na tematy związane z regulaminem i systemem kar można składać na email vocalotopia@o2.pl lub numer gg 46018480 z czego żadne z nich nie służy do towarzyskich pogawędek.


http://img839.imageshack.us/img839/6371/82w0.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fraqhunters.pun.pl www.klasati94.pun.pl www.thawmods.pun.pl www.bukmacher.pun.pl www.geografia2011rule.pun.pl